FAQ

JESTEŚMY LOCO - POZNAJ NAS!

FAQ. ZNAJDŹ ODPOWIEDŹ

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie – napisz do nas na rezerwacje@loco-travel.pl

REZERWACJE

W JAKI SPOSÓB MOGĘ DOKONAĆ REZERWACJI?

Najszybszym i najprostszym sposobem jest dokonanie rezerwacji poprzez internetowy system obsługi Klienta. Po zapoznaniu się z naszą ofertą dostępną na stronie www.locotravel.pl lub www.offsnow.pl, przy wybranym wyjeździe należy kliknąć pole „rezerwuj wyjazd”. Nastąpi przekierowanie do internetowego systemu rezerwacji, w którym pierwszym krokiem jest stworzenie konta Klienta. Na wskazany w procesie zakładania konta adres mailowy zostanie przesłany link aktywacyjny, za pomocą którego należy potwierdzić chęć założenia konta. Po aktywacji, rozpoczyna się rezerwacja wyjazdu, która składa się z 5 prostych kroków.

REZERWACJA KROK PO KROKU
  • Wejdź na www.loco-travel.pl lub www.offsnow.pl i wybierz interesujący Cię wyjazd.
  • Przy wybranym wyjeździe kliknij „rezerwuj wyjazd”. Zostaniesz przekierowany do systemu rezerwacyjnego.
  • Zaloguj się na swoje konto. (Jeśli nie masz jeszcze konta, wypełnij formularz rejestracyjny. Na adres mailowy podany w procesie rejestracji zostanie wysłany link aktywacyjny, za pomocą którego należy potwierdzić chęć założenia konta. Po aktywacji konta można rozpocząć rezerwację wyjazdu).
  • Rezerwacja składa się z 5 kroków:

KROK 1 – Warunki uczestnictwa. W tym kroku należy dokładnie zapoznać się z warunkami uczestnictwa w wyjeździe, w których zawarte są wszystkie najważniejsze informacje. UWAGA!! Dokonanie rezerwacji na wyjazd jest równoznaczne  z zaakceptowaniem warunków uczestnictwa w imprezie turystycznej. Jeśli rezerwujemy wyjazd z polecenia któregoś z Ambasadorów, w tym kroku należy wpisać KOD GRUPY przypisany do danego Ambasadora.

KROK 2 – Dane osobowe. W tym kroku należy wpisać dane osoby/osób, które chcą wziąć udział w wyjeździe. Jedna osoba może dokonać rezerwacji w imieniu kilku. Wówczas bierze ona na siebie odpowiedzialność za przekazywanie wszelkich informacji dotyczących wyjazdu, w  szczególności terminów płatności. Dane potrzebne do rezerwacji: Imię, Nazwisko, Adres Zamieszkania, PESEL, Nr Telefonu, Adres Mailowy. UWAGA! Dane wpisywane w trakcie rezerwacji służą nie tylko do wystawienia umowy, ale także do zgłoszenia do ubezpieczenia (PESEL) oraz  do przesyłania wszelkich informacji przedwyjazdowych (adres mailowy). Dlatego prosimy o wpisywanie poprawnych danych. Jednocześnie informujemy, że Biuro nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisane w procesie rezerwacji dane osobowe Uczestników wyjazdu.

KROK 3 – Zakwaterowanie i transport. W tym kroku wybieramy rodzaj zakwaterowania i transportu. Z listy należy wybrać interesującą nas rezydencję i wielkość apartamentu, rodzaj transportu i miejsc odjazdu ( w przypadku transportu autokarem). UWAGA! Jeśli chcesz mieszkać i/lub podróżować z konkretnymi osobami, w tym miejscu znajdują się specjalne okienka, w których można wpisać nazwiska tych osób. Dokładamy wszelkich starań, aby  zrealizować wszystkie prośby Klientów, w miarę dostępności miejsc zarówno w apartamentach, jak i autokarach.

Dodatkowe świadczenia. W tym kroku można też wykupić dodatkowe świadczenia w postaci dodatkowego ubezpieczenia (PAKIET SKI), szkolenia, wypożyczenia sprzętu, produktów z butiku. Wykupienie tych świadczeń jest możliwe także później, po dokonaniu rezerwacji. Zalecamy jednak, by jak najwięcej świadczeń wykupić w trakcie rezerwacji, gdyż późniejsze dokupienie ubezpieczenia wiąże się z podpisywaniem dodatkowego aneksu do umowy, a liczba pozostałych świadczeń (szkolenia, wypożyczalnia, butik) jest ograniczona. UWAGA!! W tym kroku należy zwrócić uwagę na ubezpieczenie SKI, które związane jest z uprawianiem narciarstwa/snowboardingu, a które powinien mieć każdy Uczestnik wyjazdu. Jeśli nie posiadasz polisy ubezpieczeniowej obejmującej wypadki związane z  uprawianiem narciarstwa/snowboardingu, zalecamy, abyś wykupił PAKIET SKI w naszym Biurze.

KROK 4 – Koszt imprezy. W tym kroku wyświetla się podsumowanie wykupionych świadczeń oraz cena. To także miejsce do wpisania kodu zniżkowego, jeśli taki został nam przydzielony. W specjalne okienko wpisujemy nazwę kodu i klikamy “Potwierdź”. Wtedy wyświetli nam się potwierdzenie, że kod został poprawnie przydzielony i naliczony. UWAGA! W tym kroku wpisujemy tylko indywidualnie przydzielone kody. Wszystkie zniżki związane z ogólnodostępnymi promocjami m.in. FIRST MINUTE, naliczane są automatycznie.

KROK 5 – Potwierdzenie. w tym kroku wyświetlają się wszystkie dane, które znajdą się także na umowie o uczestnictwo w imprezie turystycznej. Na umowie znajdują się wszelkie informacje dotyczące terminów i wielkości poszczególnych wpłat, a także dane do przelewu. Aby rezerwacja była dopełniona, należy kliknąć „POTWIERDZAM” znajdujące się w prawnym dolnym rogu strony. Po kliknięciu potwierdzenia, na konto mailowe osoby rezerwującej zostanie przesłana informacja o dokonanej rezerwacji. Załącznikami do wiadomości są umowa oraz warunki uczestnictwa. Umowę należy wydrukować, podpisać (w przypadku rezerwacji dla kilku osób umowę podpisuje TYLKO osoba rezerwująca) i przesłać skan na adres podany w mailu. W wyznaczonym terminie należy dokonać wpłaty zaliczki (w przypadku rezerwacji kilku osób, zaliczka może być wpłacona jednorazowo, bądź w częściach przez kilka uczestników). UWAGA! Tylko dopełnienie warunków rezerwacji –  przesłanie podpisanej umowy oraz wpłata zaliczki w wyznaczonym terminie, gwarantują utrzymanie zarezerwowanych miejsc i uczestnictwo w wybranym wyjeździe.

DLACZEGO WARTO ZAŁOŻYĆ KONTO KLIENTA W SYSTEMIE REZERWACYJNYM?

Konto Klienta pozwala nie tylko na dokonanie rezerwacji, ale także na sprawdzanie bieżących informacji z nią związanych – statusu umowy, historię płatności, skład osobowy apartamentu oraz listę autokarową. Dodatkowo, poprzez konto Klienta można zapisać się na szkolenie, wypożyczyć sprzęt, czy zamówić produkty z butiku.

CZY MOŻNA DOKONYWAĆ ZMIANY W REZERWACJACH?

Można dokonywać zmiany w rezerwacjach, pod warunkiem, że preferowana zmiana będzie możliwa do zrealizowania. W celu dokonania zmian należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

CZY MOGĘ ZREZYGNOWAĆ Z WYJAZDU I JAKIE BĘDĄ TEGO KONSEKWENCJE?

Każdy klient ma prawo zrezygnować z wyjazdu. Musi być jednak świadomy konsekwencji pieniężnych jakie poniesie. Są one określone w Warunkach Uczestnictwa. Szacunkowo koszty te wynoszą:

a. 10% ceny Imprezy przy rezygnacji w terminie do 60 dnia przed rozpoczęciem Imprezy,
b. 35% ceny Imprezy w przypadku rezygnacji w okresie między 60 a 31 dniem przed rozpoczęciem Imprezy,
c. 50% ceny Imprezy w przypadku rezygnacji w okresie między 31 a 15 dniem przed rozpoczęciem Imprezy,
d. 70% ceny Imprezy w przypadku rezygnacji w okresie między 14 a 4 dniem od rozpoczęcia Imprezy,
e. 100 % ceny Imprezy w przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 4 dni przed rozpoczęciem Imprezy.

JAKIE WARUNKI MUSZĘ SPEŁNIĆ, ABY REZERWACJA BYŁA POTWIERDZONA?

Zgodnie z warunkami uczestnictwa, aby rezerwacja była ważna, należy w ciągu 3 dni roboczych przesłać skan podpisanej umowy oraz wpłacić zaliczkę. W przypadku niespełnienia któregoś z warunków, rezerwacja zostanie anulowana.

CO ZAWIERA SIĘ W CENIE WYJAZDU?

Cena uzależniona jest od poszczególnych wyjazdów, jednak zawsze w jej składowe wchodzą:

– przejazd autokarem na trasie większe miasta Polski – Francja– większe miasta Polski ( w przypadku wyboru opcji dojazdu własnego cena jest pomniejszona o koszty transportu),
– zakwaterowanie w apartamentach wedle wybranej opcji,
– 6-cio dniowy ski-pass,
– opieka pilotów i rezydentów,
– autorski program szalonego tygodnia,
– podatek Vat.

CZY CENA WYJAZDU MOŻE ULEC ZMIANIE?

Cena usługi określona w umowie może być podwyższona, jednak zdarza się to bardzo rzadko. Wzrost może nastąpić z powodu zwiększenia kosztów transportu, kosztów urzędowych, zwiększenia ceny walut, podatków lub opłat lotniskowych, załadunkowych itp. Cena Imprezy nie może być jednak zmieniona w okresie mniejszym niż 20 dni do daty rozpoczęcia Imprezy.

JAKIE SĄ OPŁATY DODATKOWE?

Opłaty dodatkowe uzależnione są od oferty konkretnego wyjazdu, jednak zawsze w ich skład wchodzi kaucja zwrotna za apartament, taksa klimatyczna. Informacja o wszystkich dodatkowych (i opcjonalnych) opłatach umieszczona jest w ofercie każdego wyjazdu.

KIEDY NALEŻY UIŚCIĆ OPŁATY DODATKOWE, TAKIE JAK KAUCJA ZA APARTAMENT?

Wszelkie dodatkowe opłaty związane z wyjazdem są pobierane przez pilotów w autokarze. Klienci, którzy wybrali opcję dojazdu własnego zobowiązani są do dostarczenia opłat zaraz po przyjeździe na miejsce do naszego biura wyjazdowego.

JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ, CZY DOPEŁNIŁEM WARUNKÓW REZERWACJI?

Konto Klienta w naszym systemie rezerwacyjnym daje możliwość sprawdzania na bieżąco wszelkich informacji związanych z rezerwacją – m.in. statusu umowy oraz historię płatności za wyjazd. Dodatkowo, po spełnieniu warunków rezerwacji, na adres mailowy Klienta wysyłana jest informacja z potwierdzeniem dopełnienia rezerwacji.

ZAKWATEROWANIE

CHCIAŁBYM KUPIĆ WYJAZD DLA DWÓCH OSÓB. CZY MUSZĘ PŁACIĆ ZA CAŁY APARTAMENT?

Nie, z tego tytułu nie pobieramy żadnych opłat.  W momencie, gdy rezerwacja nie obejmuje całego apartamentu, na pozostałe miejsca zostaną przydzielone osoby innych rezerwacji. Staramy się tak dopasować grupy, aby w poszczególnych apartamentach były osoby w podobnym wieku. Oczywiście, jest możliwość wykupienia wolnych miejsc w apartamencie. Ceny różnią się w zależności od standardu apartamentu i podawane są zawsze w ofercie danego wyjazdu.

JAK WYGLĄDAJĄ APARTAMENTY?

Słowo apartament oznacza mieszkanie podzielone na pokoje. Informacje o jego standardzie, metrażu i wyposażeniu podawane są zawsze w ofercie wyjazdu. Zazwyczaj apartamenty złożone są z pokoju dziennego z aneksem kuchennym (kompletnie wyposażony w garnki, sztućce, sitka, patelnie, deski do krojenia itp., zazwyczaj mają zmywarkę, zawsze lodówkę i kuchenkę). W pokoju dziennym najczęściej śpią 2 osoby. Pozostałe łóżka (podwójne lub pojedyncze) zlokalizowane są w aneksach sypialnych lub sypialniach. W apartamencie znajdują się także łazienka, WC, pokoje wyposażone są we wnęki i szafy na ubrania.

JAKA JEST RÓŻNICA W ZAKWATEROWANIU LUX I STANDARD?

Podstawową różnicą pomiędzy tymi dwoma standardami zakwaterowania jest metraż apartamentów, znacznie większy w przypadku zakwaterowania Lux. Trzygwiazdkowa rezydencja oferuje apartamenty w podstawowym francuskim standardzie, czyli niewielkie, czyste, schludne pokoje w przystępnej cenie. Czterogwiazdkowe rezydencje oferują dodatkowe usługi i udogodnienia w postaci basenu, sauny, jacuzzi ,duży lounge room z kominkiem.  Oferta Standard i Lux może różnić się w zależności od miejscowości. Szczegółowe informacje podawane są w ofercie każdego wyjazdu.

CZY W APARTAMENTACH DOSTĘPNY JEST INTERNET?

Wszystko zależy od miejscowości oraz poszczególnych rezydencji. Najczęściej ogólnodostępne Wi-Fi znajduje się w recepcji  rezydencji wyposażonej także w miejsca do siedzenia. W niektórych rezydencjach Internet dostępny jest także w apartamentach, często jednak wiąże się to z dodatkowymi opłatami.

CZY JEST MOŻLIWOŚĆ WYKUPIENIA WYŻYWIENIA?

Oferta naszych wyjazdów nie obejmuje  wyżywienia. Miejscowości, do których się udajemy są dobrze przygotowane pod kątem ilości sklepów i ich oferty. Dodatkowo, w przypadku niektórych wyjazdów, istnieje także możliwość zrobienia większych zakupów supermarkecie  – jest to ostatni długi postój autokaru przez przyjazdem do miejscowości.  Informacja o zakupach wysyłana jest do Klientów na kilka dni przed wyjazdem z zastrzeżeniem, że w przypadku trudnych warunków na drodze Pilot może podjąć decyzję o rezygnacji z takiego postoju.

CZY MOGĘ ZAREZERWOWAĆ KONKRETNE ŁÓŻKO W APARTAMENCIE?

Nie prowadzimy rezerwacji konkretnych miejsc w apartamentach. Kwestię podziału łóżek pozostawiamy Klientom. Zazwyczaj nie ma z tym problemu, gdyż staramy się tak dobierać osoby do apartamentu, by podział miejsc do spania odbył się sprawnie i bez komplikacji.

TRANSPORT

JAKIE SĄ OPŁATY ZA WYJAZD Z POSZCZEGÓLNYCH MIAST POLSKI?

O ile nie ma podanej dodatkowej informacji, to opłaty za transport z każdego miasta są takie same. Przy ofercie każdego wyjazdu podana jest lista miast, z których wyjeżdżać będą autokary. Najczęściej są to takie miejsca, jak. Trójmiasto, Kraków, Warszawa, Wrocław, Katowice, Łódź, Poznań.

ILE TRWA PODRÓŻ I JAK CZĘSTO SĄ ZAPLANOWANE POSTOJE?

Czas podróży zależy od miejscowości, z której wyjeżdża autokar. Zazwyczaj trwa ona  26-28 godzin. Postoje planowane są co 3-4 godziny. 

JAK POWINIEN WYGLĄDAĆ MÓJ BAGAŻ?

Każdy Uczestnik Imprezy może posiadać: jedną sztukę bagażu podręcznego do 5 kg, jedną sztukę bagażu głównego do 20kg, dodatkowo jeden komplet sprzętu sportowego (zestaw ski lub zestaw snowboard). Sprzęt sportowy powinien być umieszczony w przeznaczonych do tego pokrowcach. Należy pamiętać, że Organizator lub jego przedstawiciel, jak również obsługa autokaru może odmówić zabrania bagażu przekraczającego powyższe limity.

KIEDY OTRZYMAM INFORMACJE O MIEJSCU I GODZINIE ODJAZDU AUTOKARU?

Informacje o listach autokarowych wraz z dokładnymi godzinami odjazdu są znane na około tygodnia przed rozpoczęciem wyjazdu i wysyłane są do Uczestników drogą mailową.

CZY MOGĘ WYBRAĆ KONKRETNE MIEJSCE W AUTOKARZE?

Konkretne miejsce w autokarze może być zarezerwowane tylko szczególnych sytuacjach (np. choroba lokomocyjna), w miarę dostępności miejsc i tylko po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikiem Biura Obsługi Klienta. W pozostałych przypadkach nie ma możliwości zarezerwowania konkretnych  miejsc w autokarze.

WYBRAŁEM DOJAZD WŁASNY – SKĄD BĘDĘ WIEDZIAŁ, GDZIE MAM DOKŁADNIE DOJECHAĆ?

Na około tydzień przez zaplanowanym wyjazdem, każdy Uczestnik otrzyma od nas drogą mailową szczegółowe informacje co do miejsca  i czasu zbiórki, godzin otwarcia naszego biura wyjazdowego, nr telefonu Rezydenta  oraz wszelkie inne informacje organizacyjne. W przypadku niejasności prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

CZY JEST MOŻLIWOŚĆ ZORGANIZOWANIA TRANSFERU Z LOTNISKA?

Usługa transferu z lotniska oferowana jest tylko przy niektórych wyjazdach  i realizowana wówczas, gdy zbierze się odpowiednia liczba chętnych. Osoby zainteresowane tą usługą prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, które na bieżąco będzie informować o możliwości skorzystania z transferu. Informacja o tym, że transfer nie jest możliwy do zrealizowania, przekazywana jest Klientom odpowiednio wcześniej wraz z ofertą lokalnych przewoźników, z usług których mogą skorzystać.

SZKOLENIA

NIE UMIEM JEŹDZIĆ NA NARTACH/SNOWBOARDZIE. CZY CZY MOGĘ JECHAĆ NA WYJAZD?

Oczywiście, że tak! Na każdym z naszych wyjazdów mamy ofertę szkoleń jazdy na nartach i snowboardzie na różnych poziomach  zaawansowania (początkujący, średnio zaawansowany, zaawansowany). Szkolenia narciarskie i snowboardowe prowadzone są przez licencjonowanych instruktorów PZN, PZS i MENiS .

JAK WYGLĄDA SZKOLENIE JAZDY?

Szkolenia narciarskie i snowboardowe prowadzone są w grupach 4-8 osobowych, na 3 poziomach zaawansowania, z wykorzystaniem video-coachingu. Szkolenie to gwarantowane 10h kursu + 1h warsztatów jazdy z instruktorem.

JAK MOGĘ ZAMÓWIĆ SZKOLENIE?

Zamówienia można poprzez stronę internetową (zakładka SZKOLENIA), mailowo lub telefonicznie w Biurze Obsługi Klienta.

CZY JEST MOŻLIWOŚĆ ZMIANY POZIOMU SZKOLENIA W TRAKCIE WYJAZDU?

Jeśli w trakcie wyjazdu, po 1 lub 2 zajęciach Uczestnik stwierdzi, że poziom szkolenia jest zbyt wysoki/niski, informację taką może zgłosić instruktorowi. Prowadzący dokona przeniesienia pod warunkiem dostępności wolnych miejsc w pozostałych grupach szkoleniowych.

WYPOŻYCZALNIA

JAK DZIAŁA WYPOŻYCZALNIA SPRZĘTU?

Nasi Klienci mają możliwość wypożyczenia sprzętu narciarskiego na miejscu. Wynegocjowaliśmy specjalne zniżki w lokalnej wypożyczalni, dzięki czemu wypożyczenie na miejscu staje się naprawdę oszczędną inwestycją. W momencie, gdy korzystamy z wypożyczalni na miejscu nie musimy się martwić o przewóz sprzętu, w szczególności jeżeli wybierzemy opcję dojazdu własnego. Ceny są bardzo porównywalne do tych oferowanych w Polsce. Sam proces odbioru sprzętu jest bardzo dobrze zorganizowany, mianowicie pierwszego dnia jazdy Klienci zgłaszają się do wskazanej przez nas wypożyczalni z dowodem tożsamości – tam nasi pracownicy czekają już z listami zamówień na poszczególne osoby, pomagają dobrać sprzęt. Ostatniego dnia jazdy Klienci oddają sprzęt do wypożyczalni.

ATRAKCJE

KIEDY POJAWI SIĘ SZCZEGÓŁOWY PROGRAM IMPREZY?

Informacje na temat programu wyjazdu ukazuję się stopniowo. Już na kilka miesięcy przed wyjazdem pojawiają się pierwsze informacje o poszczególnych atrakcjach. Im bliżej wyjazdu, tym informacji jest więcej.  Ponadto każdy z Uczestników wyjazdu otrzymuje „Start Pack” zawierający m.in. wydrukowany, szczegółowy program z podziałem na dni, godziny i miejsca odbywania się poszczególnych atrakcji.

JAKIE SĄ PLANOWANE ATRAKCJE NA WYJEŹDZIE?

Program naszych wyjazdów obfituje w moc atrakcji. Zapewniamy rozrywkę zarówno w dzień, jak i w nocy. Na naszych Klientów czekają konkursy i zawody sportowe z atrakcyjnymi nagrodami, apres ski, imprezy wieczorne, występy DJ’skie i koncerty. Ponadto Klienci mogą skorzystać z oferty szkoleń, warsztatów oraz wziąć udział w testach sprzętu. Nasz Team dokłada wszelkich starań, aby każdy wyjazd był niezapomnianym tygodniem pełnym wrażeń. Całość odbywa się pod czujnym okiem ekipy fotograficznej i filmowej, której relacja dostępna jest po wyjeździe na naszej stronie internetowej.

INNE

CZY OSOBA NIEPEŁNOLETNIA MOŻE JECHAĆ NA WYJAZD?

Tak, pod warunkiem, że zostaną spełnione dwa warunki.

1 – umowa o uczestnictwo w imprezie turystycznej musi być podpisana przez rodzica lub opiekuna prawnego osoby niepełnoletniej.

2-   każdy niepełnoletni uczestnik musi mieć pisemną zgodę na wyjazd od rodzica lub opiekuna prawnego oraz opiekuna pełnoletniego w czasie wyjazdu, który potwierdzi pisemnie, że weźmie pełną odpowiedzialność za nieletniego.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

CZY SĄ ZNIŻKI DLA DZIECI?

Zniżki dla dzieci ustalane są indywidualnie. Związane są one z mniejszą (lub brakiem) ceny za skipassy, czy też zmniejszeniem opłaty za łóżko w pokoju. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

CZY DO SKI-PASSU POTRZEBNE JEST ZDJĘCIE?

Zasady wyrabiania ski-passów różnią się w poszczególnych miejscowościach. Jeśli  w resorcie, do którego się udajemy wymagane jest dołączenie zdjęcia, informujemy o tym na kilka tygodni przez wyjazdem.

CZY MOGĘ DOSTAĆ FAKTURĘ VAT ZA ZAKUP IMPREZY TURYSTYCZNEJ/SZKOLENIA I W JAKI SPOSÓB MOGĘ JĄ OTRZYMAĆ?

Tak. Około 2 tygodnie po zakończeniu Imprezy wystawiamy faktury  za uczestnictwo w wyjeździe. Chęć jej otrzymania można zgłaszać poprzez zaznaczenie odpowiedniej kolumny w formularzu rezerwacyjnym, mailowo oraz telefonicznie. Faktury wysyłamy drogą mailową,a na prośbę Klienta wysyłamy je również pocztą.

JAKICH LUDZI MOGĘ SPOTKAĆ PODCZAS OFF SNOW?

Uczestnikami wyjazdów OFF SNOW są osoby w różnym wieku. Najliczniejszą grupą stanowią Klienci w wieku 26-33 lat. Silną grupę stanowią także studenci (20-25lat) 

DOŁĄCZ DO NAS
I PRZEŻYJ NIEZAPOMNIANĄ PRZYGODĘ!